برداشت برنج در کرمانشاه آغاز شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

افشین صفوی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم ، اظهار کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر استان کرمانشاه و نیازمندی کشت برنج به آب زیاد مناطق معتدل استان از جمله شهرستان صحنه به دلیل آب و هوای معتدل و کشت برنج از رونق بسیاری برخوردار شده‌ است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به کشت برنج در شهرستان صحنه عنوان کرد: این شهرستان به خاطر وضعیت آب ‌و‌ هوای مناسب یکی از مراکز اصلی کشت برنج در استان محسوب می‌‌شود.

صفوی با اشاره به انواع برنج کشت شده در استان کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه انواع برنج از جمله صدری، سرخک و به صورت محدود از نوع هاشمی کشت می‌شود و با توجه به اینکه شهرستان صحنه در کشت برنج فعال است سه کارخانه فعال شالی‌کوبی در آن منطقه وجود دارد.

وی به سطح زیر کشت برنج در استان اشاره و خاطرنشان کرد: 250هکتار از اراضی استان کرمانشاه به کشت برنج اختصاص یافته که به طور میانگین در هر هکتار 4 تن شلتوک تولید می‌شود.

معاون جهاد کشاورزی با بیان اینکه زمان خزانه‌گیری برنج توسط کشاورزان اردیبهشت ماه است عنوان کرد: انتقال نشاء برنج از محل خزانه به زمین اصلی در تیر ماه انجام می‌شود و زمان برداشت نیز از اواخر شهریور آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com